Wednesday, July 14, 2010

[EXIT 2010] Četvrti dan

E, pa ovaj četrti dan mi se nije svideo kao ostali i dani.

Oko 19h sam se našla sa Vojkanom u gradu i otišli smo na tvrđavu. Prvo smo bili na Suba stage-u. Tamo je bila jedna devojka iz Zimbabvea Hope Masike koja je imala prelep glas i pevala je uz samo jedan instrument koji je ona svirala. Taj instrument je u nekoj akustičnoj kutiji i tradicionalan je afrički instrument. Instrument se zove Mibra i ima više vrsta. Ne mogu ništa lepo na You Tube-u da nađem, ali Google je uvek tu, tako da na ovom sajtu imate u pozadini jednu njenu pesmicu :)

Posle nje smo Vojkan, Marina i ja gledali finale SP-a na Rege Stage-u :D Naravno da je bilo puno Holanđana, a i mi smo na Holandiju navijali :) Sa strane je bilo i malo Španaca, ali bilo je to zdravo navijanje. :) Gledali prvo poluvreme koje je realno bilo dosadno i uputili smo se na Elektranu da slušamo Frajle. Sve 4 su izašle u odeći za venčanje :D 3 u venčanicama, a jedna u, kako je Marija iz Frajli rekla, budućem odelu za mlade :D
Razbile su i bile su oooodlične! :) Pre njih je bila dj-ka Dead Trash Superstar i evo snimka baš sa Exit-a :)


Posle njih je na Mainu trebao da počne Faith No More. I tako su kasnili i kasnili i na kraju konačno počeli. Ja se smorila, baš, baš... Odslušala Easy sedeći i posle otišla da šetam po ostalim stejdževima. Međutim, rekli su mi kasnije da su svirali i pevali Ajde, Jano i da su napravili lom. Malo mi je žao što to nisam videla.

Posle njih The Chemical Brothers. Daleko od bine sam bila i nadala sam se da ću videti sve na video bimovima koji nisu radili :( I posle jedno pola sata slušanja njih, odlučim da odem da jedem jer mi je bilo dosadno. Sedela sam na brdašcetu kod Fusion Stage-a i posle se našla sa drugarima koji su sve vreme bili na Chemical-sima da idem kući jer sam se smorila. I verovatno pogađate šta su mi rekli. Malo pošto sam otišla, video bimovi su počeli da rade i napravili su super žurku. Sve u svemu, četvrti dan nisam lepo iskoristila, a i nije bio nešto..

Na kraju jedan mali zaključak: Prošli Exit je bio bolji od ovog :)

Ali vidimo se i sledeće godine! :)

kasiopeja.

2 comments:

  1. Zdravo Kasiopeja, ovde Uros Smiljanic, mozda me znas kao PR-a Popboksa i Ring Ring Festivala. Naleteo sam na tvoj blog dok sam cackao nesto po netu i imam jedan predlog za tebe. Naime, uskoro pokrecemo novi sajt, Popboks Junior, koji ce pokusati da priblizi novu srpsku urbanu scenu i alternativnu ideologiju deci uzrasta od 7 do 15 godina. Trazimo mlade, ambiciozne autore tog uzrasta koji bi pisali tekstove za nas sajt. Ovo sto sam ovde imao priliku da procitam u potpunosti odgovara onome sto mi trazimo. Ako si zainteresovana porazgovaraj sa roditeljima pa mi javi sta oni misle o tome, u kom slucaju mozemo porazgovarati o honoraru. Moj email je u.smiljanic [at] gmail dot com. Pozdrav!

    ReplyDelete
  2. axaxaxaxaxa 7-15 godina, WIN!!!!

    http://media.tumblr.com/tumblr_lflcwlDntN1qbp9xe.png

    ReplyDelete