Saturday, July 10, 2010

[EXIT 2010] Drugi dan

Prošao i drugi dan!!

Drugi dan na EXITu mi je počeo u 19:30h jer sam sa Jelenom išla da gledam Repetitor na Main Stageu. Upotrebiću jednu Jeleninu često korišćenu rečenicu : "Znači, pokidali su!" Ja niiikada u svom životu nisam videla da jedna bubnjarka ima toliko snage i energije. Jedna pesmica od njih:



Repetitor - Ja


I posle nismo imali šta da radimo i otišli na brdašce kod Fusion Stage-a i tamo je svirao neki bend iz Bosne. Zovu se Skroz i kako ih nismo planirali, dobro smo se udali :D Bili su simpatični za prvo slušanje :)

E, posle smo imali problem sa vremenom.. Na Exit Live Stage-u smo hteli da gledamo Svi na pod nekih pola sata, pa posle da skoknemo do Elektrane da slušamo inje. Kad ono međutim, nestala je struja na stejdžu gde su trebali Svi na pod da sviraju tako da su svirke kasnile, pa smo odustali i otišli na inje. Devojka iz inja ima mnogo lepu boju glasa i oooduševili su me.



inje - na tavanu

I naravno da nismo slušali celo inje jer su trajali do 00:00h kada počeo Placebo na Main Stageu.
Pošli ranije da stignemo i zauzmemo mesto jer smo mislili da će biti velika gužva. Međutim, na našu sreću nije bila strašna gužva.
Ove godine je Placebo prelomio da dođem na EXIT, a prošle godine su to bili Arctic Monkeysi.
Kako su me prošle godine Arctic Monkeysi ražočarali, ove godine je to uradio Placebo. Meni je bilo dosadno na koncertu. Improvizacije mi se uopšte nisu svidele i nisu odsvirali neke oooobavezne pesme! Ok, nisu bili katastrofalni, Post Blue su dobro svirali, ali masa je bila mrtva i to se nije očekivalo. Jednu od njihovih najboljih pesama Meds su očajno odsvirali! Improvizacija je po mom ukusu bila očajna.. Bili su ok, ali ja sam htela "fantastično" od njih. Evo kako je trebao da bar malo zvuči Meds i ja bih bila prezadovoljna:



Placebo - Meds


Ali zato, na Fusion Stage-u je uvek najbolja žurka! Bend Does It Offend You, Yeah? je objasnio! Oni su moj novi omiljeni brzi bend. Bili su blago rečeno fantastični. Ljudi nisu prestajali da igraju. Verovatno su se ispraznili posle koncerta Placeba :D Bili su stvarno super i jako pozitivno iznenađenje!! :)



Does It Offend You Yeah? - We Are Rockstars


Večeras će biti ludnica! :)
Lollobrigida, Röyksopp, David Guetta, Klaxons, Tesla Boy.. :))

No comments:

Post a Comment