Friday, July 9, 2010

[EXIT 2010] Prvi dan

Naredna četiri posta će prestavljati moje viđenje četiri dana ovogodišnjeg EXIT-a, respektivno :P (mnooogo "volim" ovu reč)

Samo da napomenem da je meni ovo drugi EXIT u životu, tako da se nadam da mi veterani EXITa neće puno zamerati ukoliko se ne budu slagali sa mojim mišljenjem :)

Dakle, trenutno se nalazim u rezidenciji sestara Huseinovć, koje pored uživanja na EXITu i rade na istom, tako da sam potpuno informisana o svim sitnicama što bezbolnijeg snalaženja na EXITu :)

Na samom početku večeri (posle torture mog strpljenja i jednog ogromnog šoka, o čemu neću naravno ovde pričati) , zaputili smo se na Fusion Stage i slušali Petrol. Ja njih nešto i ne slušam, ali je bilo super. Najjači utisak mi je bila sama savršnica koncerta koja je bila ooodlična. Evo jedne pesmice od Petrola (predposlednja na njihovom sinoćnom reportoaru) pa uživajte :)




Posle sam se našla sa drugim društvom i išli smo da slušamo LCD Soundsystem na Main Stage-u. Znam da će me zet Ico ubiti zbog ovoga, ali ja nisam znala skoro ništa od njih.. Ali ono što sam čula je bilo fantastično. Tako smo igrali, zezali se i bilo je stvarno super! :)

Završio se LCD i krenusmo Kadira i ja na Dance Arenu da slušamo Chromeo. Oooodmah smo zaključile da su oni trebali da budu na Main Stage-u, jer prvo sam njihov nastup odudara od pojma Dance Arene. To je dvojac iz Kanade (naravno, sve dobre stvari iz Kanade potiču) iiii mulitinstumentalisti su! :D Ako postoji tako konstruisana reč.. Ja sam blago rečeno ODUŠEVLjENA njima!! I moram da nabavim analogni sinzisajzer koji ima neki dodatak u vidu cevi za modulaciju glasa. Jedan od njih je sve vreme pomoću te cevčice pevao modulisanim glasom. Ja ne znam! Odlični su bili. Evo preslušajte njihov najnoviji hitić, Night by night.



Posle Chrome-a smo se vratili na Main Stage na kojem je pri kraju bio Mika. U tom trenutku nije imao gornji deo odeće i mogu reći da je mali jako zgodan :)) heheh..

Nakon Mike smo krenuli u šetnju do Fusion Stagea da slušamo Miike Snow
, da bi se opet vratili na Main Stage da slušamo Dj Shadow. Međutim sam odlazak do Main Stage-a je bio priča za sebe jer smo se igrajući približavali stejdžu, a kada je Dj Shadow na kratko stao sa muzikom mi smo "zaleđeni" stajali u mestu jer smo hteli samo uz muziku da se krećemo :D Bilo je oodlično.

Na kraju smo hteli da idemo na Silent Disco, ali je bila gužva i završili smo opet na Dance Areni. Igrali zezali se, mene zabolele noge i krenula sam ka rezidenciji sestara Huseinović :)
Sve u svemu prvo veče je bilo oooodlično.

Za večeras se spremamo za inje, Placebo, Does If Offend You Yeah?, Svi na pod...

Sutra, novi post, onda kada se naspavam :D


1 comment:

  1. ispravka za chromeo: ovo im je najnoviji hitic =)) http://www.youtube.com/watch?v=rrv-f2zfyvA

    ReplyDelete