Wednesday, July 14, 2010

[EXIT 2010] Treći dan

Evo mene opet sa malim zakašnjenjem :)
Pošto ovaj blog pišem kada je četvrti dan već prošao, treći dan je bio najbolji na ovom EXITu! :)

Trećeg dana smo na tvrđavu stigli oko pola 22h i otišli pravo na Main Stage da slušamo Röyksopp. Nažalost, propustili smo Klaxons-e , ali ću za Röyksopp reći da su po mom mišljenju imali najbolji nastup! Kada je počela What else is there? pala sam u trans :P Mnoooogo su bili dobri. Pesma na koju smo svi odlepili i skakali je sledeća:





Posle smo ostali na Main Stage-u da sačekamo Lollobrigidu. One su kraljice!! Bili smo skroz blizu bine i stvarno su bile super! Konačno da budem prisutna na celom njihovom nastupu, za razliku od jedne pesme na Novoj godini u Novom Sadu :D



Posle totalnog ludila na Lollobrigidi došla je i Missy Eliot. Ja nju stvarno ne slušam, tako da i ono što sam čula od nje nekih pola sata i nije mi se baš svidelo. Bacala je pozlaćene patike sa svojim potpisom u publiku, silazila u publiku, ali je pre toga skinula sav nakit i tako to.. Što Marko reče "džiberka" :)

Posle odoh do Elektrane. Tamo bio omiljeni bend mojih par drugra Tesla Boy iz Rusije. Hm... Možda zato što sam bila skroz pozadi i što sam znala samo jednu i po pesmu od njih i nisu me nešto oduševili. Nisu loši, ali nisam bila dobro upoznata sa njima pre :) Bili su ok :)
Odmah posle njih i dalje na Elektrani nastupio je dj dvojac The Twelwes from Brazil (samba, rumba, ča, ča, ča!). Ali nisu puštali sambu, rumbu i tako to :D Oni su razbili, bili su stvarno dobri! Što se tiče njih dosta je reći da su Fever Ray, La Roux, Metric, A-Ha, Erlend Oye, Daft Punk i mnogi drugi angažovali ova dva momka da im rade remixe :) Evo jednog remixa moje trenutno omiljene pesme grupe Metric.


Posle je na Fusionu bio Midnight Juggernauts. Nešto i nisam pre bila upoznata sa njihovom muzikom, ali mogu reći da su lepo otkriće :) Preporučujem da ih preslušate.

Kako je bilo vec negde 3 i nešto ujutru (vreme kada je "zvezda" EXIT-a David Guetta započeo svoje didžeisanje na Dance Areni) razmišljali smo da krenemo i mi na Dance arenu. Međutim, skoro SVI posetioci Exita su otišli da gledaju Guettu tako da je Dance arena bila u tom periodu zatvorena zbog prevelike gužve, verovali ili ne :)

I otišli smo kući :) Sve u svemu super veče i ja sam bila prezadovoljna :)
Za nekih par sati će biti i izveštaj sa ne tako slavne četvrte večeri :)

No comments:

Post a Comment